|
Post by Jace Valentine on Jan 15, 2011 15:10:48 GMT 2
Jamen som overskriften siger så søger jeg plots til prinsen af Nychta. Han er 500 år men ligner en på de 25 en formidabel kriger og en selvoptaget nar xD
Han er charmerende, tiltrækkende, hård og ser ned på folk der er under ha i stand. Han er bi seksuel så det skulle der komme meget ud af xD
Hvad jeg søger?
- Jamen først og fremmest søger jeg Clarissa, en ung kvinde i hoffet som faldt for ham og erklærede ham sin kærlighed. Hun er nævnt i bg´en i profilen. Jeg forestiller mig blot at hun forsøger at få hans opmærksomhed og vinde hans hjerte xD
- Jeg søger venner til Jace, han har mange på sin egen alder og af forskellige racer. Jeg kunne forestille mig nogle træningskammerater fra hans tid som soldat og nogle rejsefælder (I kan læse mere i hans bg)
[Kamatayan Anghel, flere]
- Så søger jeg selvfølgelig hans forældre og især hans far (kongen)
- Måske søskende, han er kronprins så måske en lillesøster eller bror der ser op til ham eller sådan noget.
[Velkan Thomas Valentine]
- Nogen han kan hundse rundt med, tjenestefolk, folk der snakker for meget og har det hele i munden osv.
[Samantha 'Sam' Engell, flere]
- Jace er ikke typen man kan bestemme over (medmindre man er hans far og selv der lytter han ikke altid) så kunne ikke lade være med at tænke på en fyr der muligvis kunne give ham lidt udfordring. En der tør sige ham imod (ikke for øjnene af andre for så vil han miste hovedet) denne skal enten være bøsse eller bi. Måske kunne Jace finde en form for fysisk tiltrækning der og had på samme tid.
Er der spørgsmål så skyd løs ellers så kan du svare her i tråden eller sende en pm Har du en anden ide så kom med den!
|
|
|
Post by Kamatayan Anghel on Jan 15, 2011 15:53:02 GMT 2
Som vi allerede har snakket om, så vil jeg gerne gøre Kama til Jace's ven xD Han kan sagtens også fylde pladsen ud som træningskammerat, ham der sætter sig lidt imod ham, og en Jace kunne føle sig tiltrukket af (men det går desværre ikke den anden vej) xD Kama har jo været ved hoffet lidt før han blev født, så muligheden for at de kender hinanden er rimelig stor xD
|
|
|
Post by Jace Valentine on Jan 15, 2011 16:07:23 GMT 2
Jamen de kan da sagtens være venner og træningskammerater. Og når de har kendt hinanden så længe så kræver Jace nok respekt fra denne xD Ved godt at jeg ikke kan sige det men når han er prins kan han tillade sig at sende enhver til galgen hvis han ikke bryder sig om dem og folk der ikke respekter ham ender tit der.. xD
|
|
|
Post by Kamatayan Anghel on Jan 15, 2011 16:09:43 GMT 2
I have a hidden ace in my sleeve! xD Siden han er kongelig rådgiver, så vil Jace nok have svært ved at sende ham til galgen hvis hans far ikke er enig! xD (Mwehe )
|
|
|
Post by Jace Valentine on Jan 15, 2011 16:15:02 GMT 2
Måske, men siden Jace er prinsen kan han overtale sin far til stort set alt.. faren vil nok tro mere på sin søn end på rådgiveren og hvis Jace hader ham tilstrækkeligt skal han nok finde en måde at slippe af med ham på..
|
|
|
Post by Kamatayan Anghel on Jan 15, 2011 16:17:11 GMT 2
Så må jeg bare håbe på at han kan tage nogle jokes xD Men respekt og loyalitet kan du sagtens regne fra ham, men han bukker og skraber ikke for hans kongelige røv xD That I can ensure you xD
|
|
|
Post by Jace Valentine on Jan 15, 2011 16:26:00 GMT 2
Haha jokes kan han nok godt tåle.. især når de jo har været venner længe så skal det nok kunne lade sig gøre.. og han skal på ingen måde bukke og skrappe for ham han er jo trods alt rådgiver xD
|
|
|
Post by Shiki Ravenheart on Jan 16, 2011 14:57:00 GMT 2
hey er ved at lave min karakter og tror han vil passe godt på det sidste du søger med en der kan give Jace udfordring ved indtil videre at min karakter bliver mand, biseksuel mest hældene over mod homoseksuel. Dødsengel fordi de passer persnligeds mæssigt godt på ham. men ja skriv vis du syntes han kunne passe han kommer ikke til at hedde det jeg hedder nu btw det var blot et midlertidigt navn.
|
|
|
Post by Samantha 'Sam' Engell on Jan 16, 2011 15:58:55 GMT 2
Sam kunne godt være en af dem, han kunne 'hundse rundt med'. Hun bliver nok stuepige eller personlig tjener, det er ikke fastslået endnu. Faktum er, at hun er en glad, smilende pige, med forældre fra begge lande, og har meget let til latter - ofte for let og tit på forkerte tidspunkter, hvilket får konsekvenser. Hun er svær at hundse rundt med, for hun lever helst sit eget liv, og svarer derfor tit igen - der kunne godt komme nogle konfrontationer deromkring. Men hun er dog glad for sit job, og man finder ingen, der kunne klare det bedre. Som tjenestefolk er flest lytter hun ved dørene og har godt og grundigt styr på, hvad der foregår ved hoffet; rygter om utroskab, bedrageri, løgne og intriger - Sam ved det hele.
Det var ganske kort, for jeg har ikke fået skrevet en profil endnu, men hvad siger du?
|
|
|
Post by Jace Valentine on Jan 16, 2011 16:11:58 GMT 2
Gist & Jace
Jamen det lyder jo interessant ^^ jeg er med på den hvis det er men skal bare lige være sikker på at du er med på at der sker problemer og drama ikke? XD
Sam & Jace
Hvis hun ikke respektere ham så falder hammeren xD han har intet tilovers for folk der ikke respektere ham og kender deres plads så hvis hun dummer sig tøver han ikke med at slå hende xD
|
|
|
Post by Samantha 'Sam' Engell on Jan 16, 2011 16:16:21 GMT 2
Så længe han ikke skader hende så meget, hun ikke kan arbejde, kan hun holde til lidt af hvert ^^'
|
|
|
Post by Jace Valentine on Jan 16, 2011 16:31:04 GMT 2
Sam & Jace
Han efterlader nok nogle blå mærker men han brækker ikke knogler.. ikke så mange i hvert fald xD
|
|
|
Post by Samantha 'Sam' Engell on Jan 16, 2011 16:33:00 GMT 2
Haha, jamen det lyder jo betryggende Foreslår, vi snakker videre, når jeg er færdig med profilen ^^'
|
|
|
Post by Shiki Ravenheart on Jan 16, 2011 16:38:03 GMT 2
Jo selvfølgelig ellers er det jo ikke sjovt men er igang med at skrive, vis du har nogle input til ham du tænker kunne være nice skriver du bare.
|
|
|
Post by Jace Valentine on Jan 16, 2011 17:00:08 GMT 2
Sam & Jace
Jamen du laver bare så snakker vi når din profil engang er færdig
Gist & Jace
Fedt! kun en ting xD ku han være ældre end Jace? altså både alder.. udseendemæssigt ikke yngre end Jace..
|
|