|
Post by Lady Clarissa on May 28, 2011 19:56:07 GMT 2
Clarissa lod sig blive trakke tætter på ham, hun så roligt i øjne med en rolige blik, der var ikke meget luft mellem dem, hvis clarissa hjerte slog ville det have galopper der ud af lige nu, kiggede roligt på ham da han sprugt til hvorfor hun elskede ham, hun lage en hånd op på hans kind " jeg elsker deres øjne, deres duft, deres være måde, dem som person, din personlighed, deres toldmodighed, deres højhed har altid kunne sende mig væk men har aldrig gjort det, deres selvsikkerhed, din stemmen " sagde hun blot roligt, og alt af det var sandt, hun elskede ham virkelig af hele hende hjerte og det var nok også grund til hun blev ved med at følge ham, selvom han virkede afvisede for hende.
|
|
|
Post by Jace Valentine on May 28, 2011 20:10:44 GMT 2
Hans blik var roligt, hvilede i hendes mens han synes det varede en evighed inden hun endelig svarede. Da hendes hånd strejfede hans kind flyttede han sig ikke, var fuldkommen rolig og det virkede slet ikke som om hun rørte ved ham. Da hun langt om længe svaret var han fuldkommen tavs, og da hun tav smilede han skævt. ”De vil lide en del for Deres kærlighed” svarede han og tav efterfølgende. ”Det er vist ingen hemmelighed at mine forældre ser Dem som min hustru i fremtiden, noget jeg ikke selv personligt ønsker. Clarissa jeg elsker Dem ikke, vil nok aldrig elske Dem. Men hvis jeg frier til Dem, hvad vil Deres svar være? og hvorfor?” spurgte han inden han selv tav og betragtede hende fuldkommen roligt på ny. Han havde lagt sin hånd over hendes som havde hvilet på hans kind og skubbede den nu væk fra hans kind dog uden at give slip på begge hendes hænder denne gang. Hans greb var fast men ikke hårdt eller stramt så hun kunne altid tage hånden til sig.
|
|
|
Post by Lady Clarissa on May 29, 2011 14:27:09 GMT 2
clarrisa lod ham fjerne hende hår, hun brød ikke deres øjnkontankt, det var som en kniv skær i gennem hende mave da han nævnet at han ikke elskede hende og nok aldrig ville komme til, hende blik var helt roligt og så lidt tid på ham før hun svaret " det kan jeg ikke svare dem på deres højhed, men jeg spørger dem hvorfor fri til en de ikke har deres hjerte nær " sagde hun med en blid stemme og tog et skridt væk fra ham og lod hende hænder glide ud af hans, han havde såret hende men hun viste ingen ansigt udtryk på de ord han havde sagt til hende. " de har nok ret deres højhed, jeg kommer til at lide meget for min kærelighed til dem " sagde hun med en mild stemme.
|
|
|
Post by Jace Valentine on May 30, 2011 12:47:33 GMT 2
Selvom hun skjulte det godt havde han en fornemmelse af at hans ord havde påvirket hende dybt. Han betragtede hende tavst og roligt og lod hende tage hænderne til sig da hun trak den ud af hans greb. Ved hendes spørgsmål smilede han skævt ”Mine forældre ønsker Dem som svigerdatter, og når jeg selv ikke kan finde en hustru må jeg bukke under for deres ønsker på et tidspunkt. At forelske mig sker nok aldrig, det kræver vist at man bare har en smule følelser hvilket jeg åbenbart ikke har” han tav og betragtede hende roligt, ventede på en form for svar. Da hun erklærede sig enig i at hun ville lide for at elske ham, sendte han hende et undskyldende smil inden han vendte ryggen til hende og stak hånden ned i vandet for at tjekke hvor varmt det var.
|
|
|
Post by Lady Clarissa on May 30, 2011 19:03:14 GMT 2
hun stod roligt foran ham og lyttet til hans ord, på en måde havde han vel ret, og hun havde tit hørt om ægteskab hvor kvinde og manden ikke brød sig om hianden med de var presset til at ægte hianden. Hun lod blikkede glide ned på hans over krop " hvis det bliver sådan, vi jeg prøve at være den bedste hustru for dem " sagde hun svagt, hun løftede hovedet da han vendt ryggen til hende, hun betraket hans ryg, hun sys han var så utrolig smuk, og hun ville nok gøre alt for ham i sidste enden.
|
|
|
Post by Jace Valentine on May 30, 2011 19:13:47 GMT 2
Så hun havde i sinde at sige ja hvis han friede og håbe på at han en dag vil elske hende? at leve et liv med en person der ikke elskede en blot for at håbe på at denne person muligvis en dag vil elske hende? Var hun virkelig så vild med ham? eller var det magten der fulgte med at gifte sig med ham hun ønskede. Hvad ville hun sige til at han ikke var heteroseksuel men bi? Ville det mon skræmme hende væk? Han vendte sig fra badekarret igen og så på hende, bemærket hendes blik på sig og smilede ”Nyder De synet?” sagde han drillende. Jace var skam en flot ung mand og at hun gloede på ham sagde mere om ham end om hende
|
|
|
Post by Lady Clarissa on May 30, 2011 19:43:13 GMT 2
hun smilede kort da han smilede til hende, hun kiggede en enkel gang " ja deres højhed, de er jo en smuk ung mand " sagde hun høflig, selvfølgelig nød hun synet af ham. Hun lod en hånd kører gennem hende hår og kiggede kort mod bade karet og så mod jace igen. Hun sanket dog blikket for at hvis lidt respekt når han ville hoppe i badet, måske skulle hun enlig bare vende om og gå ud af bade værelset mens han badet, men hans duft og krop var virkelig til trækkenden.
|
|
|
Post by Jace Valentine on May 30, 2011 19:53:59 GMT 2
Han sukkede og rystede på hovedet af hendes svar. Ja det havde han skam hørt før fra hoffets fruer og frøkner og det havde ikke ændret på noget. Hans hoved blev lagt på skrå idet hans blik lagde sig over hende, til det store spørgsmål ”Hvad vil De gøre hvis jeg fortalte dem at jeg var biseksuel?” spurgte han ganske roligt og uden så meget som at fortrække en mine eller blinke eller andet.
|
|
|
Post by Lady Clarissa on May 30, 2011 20:01:09 GMT 2
hun løftede hovedet og så lidt undret på ham det havde hun ikke lige regner med, men lavet dog et kort skulder trak og så igen roligt dem ham. " vi har vel alle vores hemmeligheder " sagde hun med en høflig stemmen, hun undret sig lidt over han var bi, men det måtte jo betyde at han også sys mænd var tiltrækken, men hun viste uden mærket at man ikke kunne styre hvem man fandt tiltrækken. Hun ville dog ønske at hende følgser til ham bare var halv gengældt eller at han følgte det halve af det hun gjorder for ham.
|
|
|
Post by Jace Valentine on May 30, 2011 20:33:58 GMT 2
Da hun trak på skuldrende havde han faktisk løs til at krige. Var der slet ikke noget han sagde eller gjorde der ville få hende til at hade ham? Bare en smule i det mindste? Åbenbart ikke. han sukkede og kløede sig i nakken inden han rettede sig op igen ”Jeg håber ikke De har noget imod at jeg tager mig et bad nu… De er velkommen til at joine” sagde han om hun ville tage imod hans tilbud vidste han ikke, hun havde allerede overrasket ham op til flere gange så mon ikke hun kunne overraske ham igen? De kunne hun nok mente han selv.
|
|
|
Post by Lady Clarissa on May 30, 2011 20:53:33 GMT 2
clarissa kunne godt mærke på ham at der var noget som irreter ham, hun viste dog ikke hvad men hun havde en fornemmelse at det nok var hende, som gik ham lidt på. Hun blev dog til overraskede da han tilbød hende at gå i bad med ham, hun stod dog og så på ham, klæde sig af og gå i bad, hun ikke ikke helt besluttede sig for om det var for langt at gå, selv om hun virkelig holdt af ham. hun tog fat i den ene skulder strop og ned den glide væk fra skulerne, men hun tog sat i den anden fortrød hun lidt og hun sænket blikket ned i gulvet, skulle hun gør det eller var det virkelig for langt af hende.
|
|
|
Post by Jace Valentine on May 30, 2011 21:10:22 GMT 2
Han vendte blikket fra hende og smed selv bukserne uden rigtig at tage hensyn til at hun stod lige der. Heldigt for hende at han havde boksershorts under. Godt nok var han ikke den der rødmede over at folk så på hans krop men han ville ikke smide alt for øjnene af hende. Da bukserne var smidt steg han op i vandet og satte sig med et suk i badekarret. Vandet omsluttede hans krop og hans blik blev vendt mod hende idet han bemærkede at hun havde løsnede den ene strop men tøvede.
|
|
|
Post by Lady Clarissa on Jun 1, 2011 19:58:57 GMT 2
clarissa stod lidt og kiggede ned af sig selv uden rigtig at gøre noget, hun løftede hovedet og så i jace øjne, før hun vendt blikket som hun så ned i jorden, hun slap den anden skulder strop så den stadig var på hende skulder og tog fat i den anden så satte den på plads igen. " tak for tilbudet men jeg takker nej deres højhed " sagde hun roligt og kiggede lidt på ham før hun vente ryggen til ham og gik hen mod døren, hun ville måske fortryde hun sagde nej til ham, men hun var en smulge nedtryk.
|
|
|
Post by Jace Valentine on Jun 6, 2011 21:51:21 GMT 2
Da hun fortrød smilede han håndligt, et smil der altid dukkede op ved sejr. Hun troede virkelig at han var en engel og alligevel tøvede hun med at give sig helt fordi hun måske vidste at han ikke var det værd. Forhåbentlig var dette gået op for hende. Han fulgte hende med blikket idet hun vendte sig om og smuttede hen imod døren, han ville ikke standse hende.
|
|
|
Post by Lady Clarissa on Jun 8, 2011 19:16:49 GMT 2
clarissa tog fat i dør hånd tage og åbnet døren roligt op, hun stod et kort sekundt " mit enlig svar bliver nej deres højhed, jeg vil ikke ægte en som ikke bryder sig om mig " sagde hun koldt og forsætte ud af døren. det ville nok blive hårdt for hende at komme over ham, men det var nok det bedste, hun ville enden ulykkelig forbi jace ikke ville have hende.
|
|