|
Post by Hi & Küki Sen'in on Jun 12, 2011 19:42:05 GMT 2
Hi så på ham og da hun sagde de ting hun sagde trak han vejret dybt ind og så efter Küki. han ville komme til at bøde. han så på kath og tog fat om hendes hals og så koldt ind i hendes øjne. "Du skal ikke engang tænke på det. Vis du rør ham igen med dine tænder lover jeg dig du kommer til at brande op. "[/color] hans vrede voksede og nok se hun ham som en tiltrækning men for ham var hun bare helt forkert. hun var hverken hans tybe eller smuk i hans øjne. han ville slet ikke ha en som hende.
|
|
|
Post by Kath Patrovia on Jun 13, 2011 19:41:19 GMT 2
kath mærket grabet rundt om hende hals, hun tog fat i hans håndled mens han holdt om hende hals, hun så på ham med at blik det så lige gyldig på ham, det skulle nok blive sjovt og drille ham lidt, hun havde jo drukket küki blod, så hun kunne formen hvor han var henne af. Et koldt smil kom over hende læber " det kan du desværre ikke bestemme, jeg følger ham når jeg lyster" sagde hun hånligt, hun havde det meget sjovt, selv om hun ikke ønskede at slåges, kunne hun godt slåges lidt om ham. hun stammet sit grab om hans hold led.
|
|
|
Post by Hi & Küki Sen'in on Jun 13, 2011 19:52:56 GMT 2
Hi så hun tog fat om hans hånd og trak bare vejret dybt. han så koldt på hende og lænede sig frem mod hende. "jeg siger dig. vis jeg ser dig bide Küki igen spider jeg dig uden at tøve" han fnøs og da hun stramte grebet om hans hånd så han bare ind i hendes øjne. han var ikke bange for hende. for ham var hun bare en dum tøs som ikke var til andet end besvær.
|
|
|
Post by Kath Patrovia on Jun 13, 2011 20:03:11 GMT 2
kath gik det skirdt skridt frem mod ham så de stod op af hinanden, hun slap sit grab om hans håndled og skøg hende ene hånd op af hans kind " så forskellig i er, en død engle og en vampyr, men i holde sammen som brøder, dog har du magten eller det tror du " sagde hun med en lumsk smil. hun viste godt hun snakkede unden om, men hun gjorder som det passet hende, hun frygtede ikke Hi han var lige nu et stykke lege tøj for hende, selvom hun sys bedre om ham end hun sys om küki, måske var det den vreden har viste hende som tændet hende lidt.
|
|
|
Post by Hi & Küki Sen'in on Jun 13, 2011 20:08:56 GMT 2
Hi så på hende og da hun strøg sin hånd over hans kind blottede han vredt tænder. han skubbede hendes hånd væk og da hun sagde alt det hun fyrede af måtte han anstrenge sig for ikke at slå hende. "du aner intet om vores liv så hold dig væk til du selv bliver en af os som du aldrig kan bliver." han gik tilbage og så mod den vej han var kommet og begyndte at gå væk fra hende. han var rasende og vis ikke kan gik kom han nok til at gøre noget han ikke gad lige nu. dog kiggede han hele tiden overskuldren for at tjekke at hun ikke kom over til ham eller fulgte efter ham.
|
|
|
Post by Kath Patrovia on Jun 13, 2011 20:21:04 GMT 2
det han sagde om hun aldrig blev en af dem, gjorder hende vred, hun løb ind foran ham, det var tydlig at se hun var vred, af ren vreden slå hun ud efter ham, med håndryggen først hende, hånd var løs så slaget ville ikke blive hård vis det ramte, men hun sigte efter hans kind. " jeg har aldrig bedt om at blive vampyr, jeg har aldrig bedt og lide denne skæben som jeg har fået, " sagde hun vredt, hun var virkelig vred der var ingen som kendt til hende fortid kun hende skaber som reddet hende den gang, hun så vredt på ham.
|
|
|
Post by Hi & Küki Sen'in on Jun 13, 2011 20:34:31 GMT 2
da hun slå rørte han sig ikke men lagde sin hånd på hendes håndled så han fik stoppet hende lidt fra sin kind. han slap hendes hånd lidt efter og lyttede til hendes ord. han så på hende og hævede undrene blikket. han rystede på hovedet og skubbede sig vej forbi hende. "du piver. vampyre er de stærke. og du aner ikke hvad jeg taler om"[/color] Hi vendte sig om imens han gik baglæns. "jeg aner ikke hvordan det er at blive vampyr... jeg er født sådan."[/color]
|
|
|
Post by Kath Patrovia on Jun 13, 2011 20:41:35 GMT 2
kath lod sin hånd falde ned lang siden før og hun blik lidt forvirret da han snakkede hun havde misforstået det han havde sagt, " undskyld, jeg misforstod dig, jeg har nu heller ikke tænkt mig at blive en del af jeres bande eller hvad man kan kalde det " sagde hun i det blå mens hun så efter ham. " nej du ved ikke hvordan det er blive bidt og blive til en vampyr, det ville være lettet hvis man var født som vampyr og ikke forvandlet " sagde hun køligt, hun gik et et par skridt efter ham, det hele af det sjove var godt af det, hende begyndt og mærke efter hvordan Küki var endt henne af, det var nogen lunden sammen retning af det som Hi gik i, hun fulgt lidt efter ham endnu.
|
|
|
Post by Hi & Küki Sen'in on Jun 19, 2011 10:58:34 GMT 2
at hun ikke ville være med ville hun ikke kunne hun var en kvinde. og kvinder kunne ikke komme med. han rystede på hovedet og da hun sagde det om vampyr tænkte han bare hun var en piveskid men da hun gik mod ham da han gik tilbage spærrede han øjnene og og farede lige mod hende og forbi hende i vampyr fart. "du kan brokke dig alt du vil. eller dø som det svagblod du er" sagde han og løb væk i et mørkt grin
//out.
|
|