Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 5, 2011 12:43:27 GMT 2
Tom så på hende og smilet rolige men nu var det også skønt han viste godt at det var to forskellige piger han hadet med at gøre så han gjorde sit bæstet for at tænde dem han rømdet over helle hoved mens en finger sne sig ind i skeden på paige han kunde godt Mærke den våde væske som Rendte ned af hans hånd det føltes mærkelig at mærke den men nu hvor hun kunde lig det så Stoppet han ikke med at rode lidt i hindens Skede han kunde godt se at hun nød det men da Aelixs smed bhen og så hindens bryster der var så smukke runde og fine i det han kysset hinden langs Halsen hvad skulde han dov gøre de skulde tændens bægge to men hvordan ??
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 5, 2011 13:31:30 GMT 2
Der var egentlig en meget simpel forklaring på hvorfor at Alexis ikke var lige så let at tænde, som hendes søster, selvom de begge to var jomfruer, så havde Alexis mere erfaring inden for det såkaldte sex emne, så hun vidste godt, hvordan tingene foregik, men dog havde hun aldrig prøvet det på hendes krop. Men den egentlig grund til at hun ikke kunne tændes var, at hun befandt sig i dette miljø og når man befandt sig på en stripbar, så skulle man nødigt blive for tændt alt for hurtigt. Det var noget som Alexis havde lært efterhånden endda meget godt, hvordan hun kunne styre sin lyst. Hvis Tom ønskede at tænde hende, så kunne han lige så godt droppe det allerede nu, for så længe at de befandt sig på stripbaren, så vil Alexis ikke blive tændt af det. Så ville de blive nød til at tage hjem til enten pigerne eller til Tom. Det kom selvfølgelig an på, hvad han havde i tankerne med de to unge kvinder. I bund og grund så var det meget svært for Paige at holde sig selv tilbage i det at han stak en finger ind i hende. Hun bevægede sig da også langsomt i modsat retning af hvad hans finger bevægede sig i, så hun kunne få fingeren længere ind i sig. Men lige pludselig trak hun sig tilbage og dækkede nærmest sin egen krop helt til og kiggede på ham med undrende og spørgende øjne. "Hvad er det lige at vi har gang i? Tom vi er dine veninder? Burde vi så virkelig gøre sådan noget?" spurgte Paige både undrende, men også lettere alvorligt, da det vel ikke var normalt at venner gik i seng med hinanden? Alexis så en smule overrasket på sin søster, men vendte så hovedet mod døren i det at der var nogen som bankede på. "Okay hr. nu har de vist haft de to piger længe nok for dem selv" Alexis frøs helt ved stemmen, det var hendes chef, som åbenbart havde holdt øje med de to piger og for den sags skyld også Tom, idet at de var gået ind i rummet. Der var jo også næsten gået 20 min, og hvis det varede meget længere, så ville døren blive brudt op og Tom smidt ud af stripbaren. "Vi er lige straks færdige. Han havde lidt ekstra penge på sig" råbte Alexis ud gennem døren og der blev mere roligt. Dog betød dette at de skulle komme ud i en fart, med mindre at de gerne ville have problemer? Alexis lagde sig ned over Tom og massede sine bryster mod hans krop for at hviske noget i øret på ham. "Vi kan altid ses igen hjemme hos os" hviskede hun med en fræk undertone og skyndte sig så at finde sit tøj igen og tage det på. Paige gjorde det samme, for hun havde skam kendt chefen længe nok til at vide, at man ikke skulle lave sjov med ham. Paige havde også lidt at tænke på?
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 5, 2011 14:08:45 GMT 2
Da tom hørte hvad paige sagde slog han øjnene ned, måske var det her ikke så god en ide af lige vel han sukket lidt han var jo kun deres gode ven som de hadet kendt i mange år der var slet ikke nogle tvivl om at Alexis godt ville have ham men det skulde nok gå alt sammen ” men hvor bor i eller skal jeg komme med jer hjem?”tom viste jo ikke hvor det boget henne han sukket og måtte tag Sit tøj på igen han ville godt med dem hjem men paige hadet vist nok noget af tænke på men det skulde nok komme hen af aften han håbet da på at de ville kunde forblive sammen i lidt længer tid Tom så rundt og to sine briller på igen han måtte finde ud af hvad Alexis ville med ham han kom nok ikke så langt med Paige men hun skulde nok bar se hvordan det var men han ville ikke Tvinge folk til noget de ikke ville hvorfor også gøre det han smilet rolige til dem og så også spørgende på dem? Han håbet lidt på at de kunde svare ham inden de smutte det ville se kønt ud vis han var blivet inviteret og så ikke viste hvor han skulde gå hen
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 5, 2011 14:48:16 GMT 2
Det var ikke nødvendigvis fordi Alexis skulle være interesseret i ham, selvom det muligvis godt kunne virke sådan, på den måde at hun opførte sig på. Men grunden var bare at hun længe havde arbejdet på dette arbejde og derfor vidste, at man blev nød til at vise en form for interesse til kunden ellers ville der ikke komme noget godt show ud af det, og så ville hun ikke få nogen drikkepenge eller lidt ekstra til sig selv. Men det kunne selvfølgelig også være at hun faktisk var interesseret i ham, fordi han var vokset, som mand, hvis man kunne sige det sådan, han var i hvert fald blevet mere moden, men også mere forstående. Alexis fniste lidt af Tom's kommentar, men i bund og grund, så kunne hun jo godt forstå ham, da de ikke havde set hinanden længe og også var flyttet siden sidst. Så han var vel lovlig undskyldt. "Jo ser du, det er faktisk slet ikke så svært at finde. Det er nemlig den eneste taglejlighed i hele Iméra. Men du kan også se lejligheden fra foran Stripbaren." sagde hun med et roligt smil på læben, hvorefter hun gik hen til døren for at låse den op med den nøgle som hun bar i sin bh. Nu skulle de jo helst ud, før at de ville få ballade for at have underholdt en "kunde" for længe. Samtidig med at de ikke havde fået betaling for det. "Jeg kan godt følge dig hjem til os, jeg havde alligevel tænkt mig at gå hjem. Alexis har lige en mindre time tilbage af sin vagt, så kommer hun også" sagde Paige roligt og brøstede noget svans af hendes bukser, som de nok havde fået på sig efter at være blevet smidt på gulvet. Det var tydeligt at se på Paige at hun bare gerne ville hjem, men Alexis ærgede sig måske lidt over, at hun stadig havde lidt vagt tilbage. Dog smilte hun kort og kyssede ham hurtigt på kinden før hun strøg ud af døren og fortsatte arbejdet. Paige ventede på Tom i døren åbningen, så de kunne gå hjem til dem.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 5, 2011 16:20:21 GMT 2
Tom to sig stille på Kinden han vente hovedet og så hinde forsvinde ud af døren, men så vente han til bage mod paige han gik stille og rolige hen til hinde han lage stille hånden om livet på hinden ” skal vi gå ” visket han rolige til Paige og sendte hinden et Chameren blik det var surt at Alexis .ikke kunde gå med dem men hun skulde vis også gøre sit færde og tom ville ikke være den som Stoppet hinden i det men han kunde jo lig så godt gå med paige nu vor han viste at hun godt kunde lig ham men var det kun på grund af at han var en kunde han sukket let mens han nusset Paiges Ryk og så på hinden i lang tid han kunde ikke forstille sig et beder møde med dem han lage stille sin kind mod hindens skulder og så sig om Kræng hvad pokker skulde de lave han smilet rolige til hinden ” jeg er så glad for at jeg fandt jer igen det har været så mærkeligt ikke af have jer i mit liv men min mor kan ikke stoppe mig nu jeg ville være hos jer ”
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 5, 2011 17:27:34 GMT 2
Lige med et var Alexis blevet kastet ud i servering igen, men det var da heller ikke noget hun havde noget imod. Det var jo bare at gøre gæsterne glade, så man ikke ville få problemer senere med dem? Hun lo også let, når hun så mændene falde om, fordi de enten havde fået for meget at drikke eller måske bare var faldet i staver af et kigge på de mange nøgne kroppe, som vandrede rundt omkring dem. Det var jo nærmest et paradis for dem, at tilbringe nogle timer der. Alexis var også iført en mere udfordrende dragt, men det var også påkrævet, så man ikke gik rundt i al for meget tøj. Hendes dragt indebar blot at hun skulle gå med et mindre skørt og en bikini top, imens at hun befandt sig i kunde mængden. Hvis mændene eventuelt havde lyst til at få lidt ekstra kunne de altid hive fat i pigerne. "Kom herover sveske" råbte en yngre mand og gav tegn til Alexis at det var hende, han snakkede om, hun gik frivilligt derhen, da det jo var hendes arbejde. Hun nejede roligt for manden i det at han hviskede hende i øret. "Hør du giver mig vel ikke en lille forsmag på, hvad jeg kan forvente inde i de private rum?" spurgte han med et frækt smil på læben. Alexis nikkede blot og skubbede ham helt tilbage i sofaen, hvorefter hun satte sig ovenpå ham eller over hans lem, derefter begyndte hun at bevæge sig og pirre ham. Fordi han ikke ville få mere, i hvert fald ikke gratis.
Paige smilte roligt til ham i det at han tog fat rundt om livet på hende. Hun gik da også roligt tættere på ham, og nærmest støttede sig op af ham. Som skulle han beskytte hende. Hun trak ham dog efterfølgende afsted mod døren, dog udenom det store lokale, da de bare ville rende ind i chefen og så ville Paige nok få nogle problemer. Hun åbnede døren, så de kunne gå udenfor. "Lad os så komme hjem i varmen. Så må du lige finde ud af om du har lyst til at overnatte i nat og om hvor du vil sove henne" sagde hun med et lettere drilsk smil på læben og gav ham et stort kram, da hun jo egentlig havde savnet ham meget og ikke havde lyst til at miste kontakten endnu en gang, så hun havde tænkt sig at holde ham tæt på sig. Han skulle ikke slippe for hende i hvert fald. Og nok hellere ikke Alexis.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 5, 2011 17:58:39 GMT 2
Tom så hen på Pagie han kunde da godt tænke sig at sove hos dem han gav en Klem på pagies røv og smilet drilsk til dem han smilet og kikket rundt om Kræng for af huske Stæderen så han kunden finde vej igen men han viste ikke helt om han ville hjem igen men nu måtte han se hvad der skete han kunde jo ikke forud se hvad der ville ske med dem ”hvordan går det ellers med jer det er jo længe siden og vordan går det med jeres forælder ” tom var blivet lidt nysgerrig over hvordan de hadet det men han skulde nok lade være med af sige for meget vis det var det hans blik vendte til bage og så på pagie hun var blivet smuk han kunde slet ikke få øjnene væk fra hinden han smilet og gav et kys på kinden han var Virklige glad for at få en chance til han hadet gået og håbet på den her dag og nu var det så sket hvad pokker var der sket i sår lang tid den lange sorte jakke han kikket frem og til bage der var ikke så mange mennesker og det underet ham lidt var der kun dem på gaden han frøs også en smule han viste ikke hvad for en vej de gik men den var vel nok sikker når paige viste hvad vej de gik hans hjerte Hammeret helt vildt han viste ikke selv hvorfor men han kunde ombart godt lide at holde om paige og sårdan skulde det nok forsat gå han lage ikke længer mærke til hvor de gik hænde
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 5, 2011 18:57:05 GMT 2
Paige's fremtoning var helt rolig, da hun var van til at færdes ude om aftenen, selvom der ikke var den helt store forskel på nat og dag mere, men alligevel så virkede det mere uhyggeligt, når klokken blev mere. Det var vel bare noget, som fulgte med igennem årene. Hendes blik gled rundt på de stille og fredelige huse, det så da meget fredelig ud, sådan som de lå på række og dannede en større gade. Hun fniste lidt, da han klemte hendes røv en anelse, men det var ikke noget der generede hende, hun følte sig jo på en måde tilpas i hans selskab, selvom der var gået lang tid siden, at de havde set ham sidst. "Alexis og jeg bor alene, da vores forældre døde for nogle år siden" egentlig skulle man tro at stemmen ville være trist og grå, men hun virkede faktisk afklaret med det. Dog ville Alexis nok bryde sammen, hvis man nævnte deres forældre, hun var jo også 3 år yngre, så det var vel forståeligt. Men Paige opførte sig, som en voksen kvinde, hvorved der nok skulle lidt mere til at påvirke hende. Hun stoppede op foran et mindre højhus, som strakte sig op over de andre huse, der lå rundt omkring. Men det var jo også derfor at man havde en fantastisk udsigt oppe fra deres taglejlighed. Det var faktisk kun ren og skær held at de havde fundet lejligheden. Men de var glade for den og havde nok næppe tænkt sig at flytte derfra.
Tilbage på stripbaren nød manden den mindre opvisning, som han fik givet af Alexis, dog lagde hun sig helt ned til ham og hviskede ham ind i øret. "De får altså ikke mere gratis. Vi skal jo gerne kunne leve" sagde hun med en drilsk stemme og lod sig glide ned af hans krop og lod munden strejfe det stive lem. Det var i hvert fald helt sikkert at han var blevet tændt af den mindre behandling. Men Alexis havde ikke tænkt sig at gøre mere, da hendes vagt også snart ville være slut, så de andre piger måtte tage over for hende. Manden greb fat i hendes arm og hev hende hen til sig igen efter at være kommet på benene igen. "Hvor kan jeg skaffe mig et show med dig?" spurgte han lettere charmerende i håb om at kunne få lidt mere ud af hende, men det skulle han altså længere ud med, for det virkede ikke på hende. Da hun var van til den slags typer. Hun rev blot armen til sig. "De har ikke råd til en pige af min rang og desuden så slutter min vagt om ikke så længe, så De må henvende dem til en af den andre piger." svarede hun ganske roligt til ham og gav ham hurtigt et kys på kinden før at hun fortsatte arbejdet med at servere for gæsterne. Manden var dog fast opsat på at få et show med hende på et tidspunkt, men det endte dog med at han fandt en anden pige at kaste sig over. Det var jo også heldigt nok, fordi Alexis kunne sagtens være blevet tvunget til at blive længere for at give ham et show, hvis han bare havde pengene på sig eller i hvert fald med.
|
|
Tom
Menneske
Professor i sollys.
|
Post by Tom on Apr 5, 2011 19:31:28 GMT 2
Tom så et ned og bliv lidt trist på mode ” [] det gør mig ondt med jeres forældre[/b]” Han sukket stille han ville ønske af han ikke hadet spurt han klimte hinden stille ind til sig igen ” i er blivet meget store og moden ” Tom smile rolige til paige han viste godt af hun nok ikke var klar til det hel store i nu men de måtte tage det stille og rolige med hinanden han ville ikke gå for hurtige med tingene tom vente hovet til paige og smilet rolige til hinden han husket hvordan hun så ud som lille og det sad stade fast i hans hoved hvordan pokker bar de sig ad tom viste ikke at hun kunde forvandle sig til noget andet ind det hun var han stoppet op mens hun gjorde det og gik langsomt ind han håbet på at der var en elevator som gik helt op til dem han kunde ikke gå han sukket rolige da han også var ved at blive træt det hadet været en lang dag og det skulde nok blive sjovt og vågne op igen med sine beste vinde han lage hovet på Skrå
|
|
|
Post by Paige & Alexis on Apr 5, 2011 19:50:21 GMT 2
Det var tydeligt at se på hende, at det ikke betød så meget for hende, da hun havde fundet sig i det at skulle leve alene med sin søster, det gik jo også helt fint indtil videre, så hun behøvede ikke at klage. De kunne jo også bestemme selv nu. Paige smilte roligt til ham og gav ham et mindre kys på kinden, hvorefter hun trak ham hen til trappen. Desværre var der ikke kommet nogen elevator endnu, da håndværkerne ikke havde så meget tid, men de håbede da på at kunne få den hurtigst muligt. "Jeg håber at du kan holde til nogle trin" sagde hun med et let og drilsk smil på læben, eftersom at hun begyndte at gå op af trappen. Det var egentlig ikke fordi hun tit gik op af trappen på denne måde. Ofte løb hun op af den i skikkelsen af en puma, derved gik det meget hurtigt og så ville hun også få rørt sig mere, som hvis hun kun brugte sine ben. Som Puma ville hun træne både arme og ben. Det var en god form for motion. Det var langsomt begyndt at stille af på stripbaren, dog var der stadig gang i den, men for Alexis var det snart ved at være slut, da hendes vagt ikke ville vare mere en 5 min fra nu af. Hun glædede sig jo også til at komme hjem og var bestemt ikke træt allerede, selvom klokken langsomt var blevet mange. Det var dog ikke noget man kunne se udenfor, da himlen altid var sort. Alexis tog imod de sidste bestillinger og forberedte sig selv på at stikke af hurtigst muligt, så chefen ikke lige pludselig ville bede hende om at tage 1 time eller 2 mere. Det kunne hun ikke gøre idag. //out, men tråden fortsættes her: Welcome to Paradise
|
|