Avery C. Valmont
Varulv
Tyv.
I Will hunt you in this life and the next Trust me my Dear!
|
læs
Feb 2, 2011 18:12:47 GMT 2
Post by Avery C. Valmont on Feb 2, 2011 18:12:47 GMT 2
Avery så godt katten luske væk, men undlod at kommenter på det, det var jo trods alt bare en kat og der ved ikke værd at spilde ret meget tid på, og når Avery lige fik tænkt nærmere efter så havde hun aldrig haft en særlig god kemi med katte, de fleste flygtede somregl længe før hun overhovede nået at få hilst på dem. Måske var det noget genetisk, som at kattene kunne fornærme at der bag den milde facade gemte sig et rovdyr der kunne æde dem i en mundfuld, måske var der ganske enkelt bare noget hundeagtigt over hendes færd eller måske endda noget helt 3. men hvad det end var så var det set med Averys øjne ikke vigtigt. I stedet lod hun nygerigt sit blik undersøge manden Max? det var et simpelt navn, et navn Avery kunne forholde sig til og tilmed udtale og det kunne Avery godt lide derfor smilte hun imødekommende til ham i det hun gav sig til at børste den melede fornemmelse fra græsset af sine hænder og svarede "Nåå... Max hvad laver dig og din barnepige så helt her ud ?" det var helt tydeligt at hun havde hentydet til katten.
|
|
|
læs
Feb 2, 2011 20:57:25 GMT 2
Post by Maxwell Gibbs on Feb 2, 2011 20:57:25 GMT 2
Maxwell så efter katten. hans bedste ven. Maxwells blik faldt på piges. han havde altid haft et godt tag på katte. men det var nok fordi at han var en stor kat. han havde dog aldrig hadet hunde og de havde hadet ham. han hævede brynet da han hørte hvad hun sagde. "vis du hentyder til katten er jeg hans barnepige. hans navn er Chill, og hvad mig angår. så passer jeg mig selv" Maxwell passede tit sig selv. han ville ikke holdes i snor. han ville hellere være fri. han stak tit af fra stuerest.
|
|