|
Post by Maxwell Gibbs on Jan 22, 2011 13:05:33 GMT 2
Maxwell så på hende og så ud på gaden. "min mor kan vente. jeg bestemmer selv når jeg vil komme" sagde han og så på pigen. hans øjne så ned på katten. den havde ikke afvist. den havde jo forsøgt at få hende over til den. den ville bare helst være ved dens ejer. Maxwell så på pigen og satte katten ned på jorden. han kastede hovedet mod gaden og katten begyndte at gå væk fra ham fornærmet.
|
|
Runya Tile
Elements
Ild.
Fire is only as dangerous as you let it be.
|
Post by Runya Tile on Jan 22, 2011 17:08:04 GMT 2
Arwen kiggede Maxwell, da han sagde, at hans mor kunne vente. "Hun vil bare blive bekymret for dig."[/color] Hun skulle selv evig og altid høre på, hvordan hendes far var bekymret, når hun ikke havde været hjemme. Hun kiggede nu på katten, som åbenbart begyndte at gå fra Maxwell. Hun ville så gerne holde den eller bare snakke med den.
|
|
|
Post by Maxwell Gibbs on Jan 23, 2011 0:45:09 GMT 2
Maxwell så på hende og grinte lidt. han var ligeglad. han var jo 20 så han bestemte selv. "jeg er voksen. min mor er ikke bekymret for mig. det er mere min søster hun er bange for sker noget med" Maxwell så hvordan hun kiggede efter katten. Chill var en kat der elskede at Chille ud sammen med Maxwell så på hende med et smil og vidste at hun ikke kunne være alt for gammel..
|
|
Runya Tile
Elements
Ild.
|
Post by Runya Tile on Jan 23, 2011 1:16:15 GMT 2
"Hun kan stadig være bekymret for dig."[/color] sagde Arwen, hvorefter hun endnu engang kiggede på katten. Nej, hun ville ikke lade sig overtale. Hun fortsatte med at have armene over kors, hvorefter hun vendte sig om og kiggede ud mod menneskerne, som passerede hendes blik. Hun smilte ad dem. Der var ingen, som havde lagt mærke til hende. Nok fordi hun var så lille. Der var ikke mange, som lagde mærke til børn, medmindre de havde deres egne med. Hun grinte ad det.
|
|
|
Post by Maxwell Gibbs on Jan 27, 2011 0:24:32 GMT 2
Maxwell grinte lidt over det hun sagde og så mod gaden. "min mor har været ved at miste mig en gang. hun ved jeg kæmper til det sidste... frihed er liv." han gik over til hende og lagde en hånd på hendes skuldre. "men hvor er din mor da. skal du ikke være sammen med hende?" han så på gaden og folk ville nok tro han var børne lokker fordi han stod med sådan en lille pige men det var han jo slet ikke.
|
|
Runya Tile
Elements
Ild.
|
Post by Runya Tile on Jan 27, 2011 15:08:50 GMT 2
Arwen kiggede op på Maxwell, da han lagde en hånd på hendes skulder. Hun nikkede, for at vise, at hun var enig med ham, at frihed var vigtig. Men kort efter kiggede hun så ned igen, da han spurgte ind til hendes mor. "Jeg har aldrig haft mor."[/color] mumlede Arwen, hun kunne godt mærke, hvordan tårene trængte sig på, "Men jeg har min far."[/color] Hun holdte tårene tilbage. Hun kiggede på stenene, som hun stod på, hvorefter hun skrabbede let i jorden med foden.
|
|
|
Post by Maxwell Gibbs on Feb 1, 2011 16:30:21 GMT 2
Maxwell smilte stille til hende og så mod dem der gik rundt. "det skal du ikke være ked af. nogen gange tror jeg ikke min far elsker mig... jeg er lidt af en ballade mager." han nussede hendes skuldre for at trøste ham. han virkede slet ikke til at han var ked af at hans far måske hadede ham. faktisk virkede ham mere lettet. som om det var en god ting.
|
|
Runya Tile
Elements
Ild.
|
Post by Runya Tile on Feb 1, 2011 17:42:09 GMT 2
Arwen kiggede nu igen op, hun havde styr på sine tåre, selvom hendes øjne stadigvæk var lidt våde. "Min far er altid bekymret for mig. Jeg må ikke noget."[/color] sagde hun og snøftede en enkelt gang. Hun smilte dog og grinte lidt, da Maxwell snakkede om at være en ballademager, det var hun også sellv. "Også mig."[/color]
|
|
|
Post by Maxwell Gibbs on Feb 2, 2011 0:35:16 GMT 2
han grinte og så på hende og satte sig ned på hendes højde med et smil. "må du intet... hvad så med at lade lidt ballade. som at Ride på en Panter." han blinkede til hende og så rundt. det kunen være sjovt. han mor ville ikke han at han blev en panter da hun jo var bange for at han kom til skade.
|
|
Runya Tile
Elements
Ild.
|
Post by Runya Tile on Feb 2, 2011 14:44:34 GMT 2
Arwen kiggede på Maxwell og grinte lidt, da han sagde det. Hun havde dog aldrig reddet på noget før, så hun vidste ikke, hvordan man gjorde. "Men hvordan holder jeg fast?"[/color] spurgte hun, fordi han havde vel ikke seletøj, som hestene havde. Hun smilte lidt ved tanken om, hvordan folk ville begynde at råbe og skrige, når de så et vildt dyr. Hun rørte let ved sit hår, som dens normale brune farve igen.
|
|
|
Post by Kiba Harunko on Feb 2, 2011 21:06:05 GMT 2
Maxwell smilte til hende og så rundt. "bare hold fast i min pels. hold så godt fast som du kan og vis du er ved at falde så lig armende om mig hals." han smilte og imens han sad der og smilte til hende begyndte man at se hvordan hovedes form begyndte at forandre sig og hvordan at hans øjne forandrede sig. hans arme og ben begyndte at blive længere og behåret og en hale kom frem. han landte ned på sine forben og så på pigen nu som en hel panter. han rystede tøjet af sig og spandt lidt.
|
|
Runya Tile
Elements
Ild.
|
Post by Runya Tile on Feb 2, 2011 22:29:50 GMT 2
Arwen så til, mens Maxwell forvandlede sig. Det var lidt ligesom hende, men hun kunne dog ikke forvandle sig til et dyr, da hendes far havde forbudt hende at lære det, hvilket bare havde ærgret hende endnu mere. Arwen gik om på siden af Maxwell's panter form og kravlede op på ryggen af dyret. Hun rørte let ved pelsen, da den var blød og rar. Hun tog fat med begge hænder og kiggede frem for sig. Hendes hjerte pumbede hurtigere, end normalt, men hun var jo også mega spændtog glædede sig til at, hvordan det ville gå.
//Hov.. Pas på med at blande dine chars sammen, det kan virke forvirrende.
|
|
Runya Tile
Elements
Ild.
|
Post by Runya Tile on May 18, 2011 23:21:22 GMT 2
//Forlader dette emne, selvom det kunne være sjovt at fortsætte.. men forlader det af flere grunde; Det har været stille meget længe.. og så bliver Arwen lavet om.//
|
|